SYM Maxsym TL465: Υποψήφιο για Best Commuter 2020

SYM Maxsym TL465: Υποψήφιο για Best Commuter 2020

SYM Maxsym TL465: Υποψήφιο για Best Commuter 2020

Ερχόμαστε σε πρώτη επαφή με το πρώτο δικύλινδρο sport scooter της SYM, το TL465 και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας από την οδήγηση του. Με τι προσόντα έρχεται το μοντέλο στις διεθνείς αγορές;


Σε μια εποχή όπου οι αναβάτες διψούν για πολυχρηστικότητα και οι εταιρίες σφάζονται στα πόδια τους παρουσιάζοντας ένα σωρό μοντέλα που θα ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις τους, το Maxsym TL ορθώνει το τεχνολογικό του ανάστημα διεκδικώντας τον τίτλο της καταλληλότερης επιλογής. Το πρώτο δικύλινδρο Sym είναι γεγονός!

Kαι εγένετο Maxsym TL

Αφουγκραζόμενη τις τάσεις των μεγάλων Ευρωπαϊκών αγορών δικύκλων, που δείχνουν αύξηση πωλήσεων των σπορ μοντέλων, η Sym αποφάσισε να προχωρήσει στην κατασκευή ενός σπορ scooter. Πως το πέτυχε αυτό; Μα φυσικά συγκεντρώνοντας όλα τα πλεονεκτήματα, παραπάνω της μίας κατηγοριών. Στην ουσία έχουμε ένα scooter τουριστικών δυνατοτήτων, εφάμιλλων με αυτές που προσφέρουν τα μονοκύλινδρα σύνολα των 300-400 κυβικών και παράλληλα ένα σπορ scooter με επιδόσεις που βρίσκει κάποιος στα maxi scooter άνω των 500 κυβικών.  

Τι καλύτερο από το συνδυασμό των θετικότερων χαρακτηριστικών που εμπερικλείουν οι κατηγορίες από τις οποίες έχει αλιεύσει το TL τον πολλαπλό του ρόλο;! Αρχικά η σχεδίαση έχει βασιστεί σε μια αρκετά δυναμική φόρμα με αιχμηρές γωνίες κατά μήκος της πλαστικής περιβολής του. Το TL εκπέμπει δυνατές σπορ αισθητικές νότες . Αρκεί μια ματιά στο ανασηκωμένο τελικό της εξάτμισης με τις διπλές απολήξεις, την ανασηκωμένη ουρά και τους καθρέπτες στη μάσκα, μια τοποθέτηση που θυμίζει μοτοσικλέτα, ώστε να διαπιστώσεις ότι νέο μοντέλο της Sym πετυχαίνει το σκοπό της εταιρίας για ένα αρκετά σπορ maxi scooter. Το σύστημα φωτισμού είναι LED και εκτός από τη μοντέρνα εικόνα συνεισφέρει στο να είναι το scooter αναγνωρίσιμο σε όλες τις

συνθήκες. Όμορφη λεπτομέρεια οι λάμπες LED στο πίσω φανάρι που σχηματίζουν πυρακτωμένη φλόγα.


Το TL επενδύει και στην άνεση με πλούσιο εξοπλισμό. Και οι δύο μανέτες των φρένων είναι ρυθμιζόμενες. Στον διακόπτη εκκίνησης δεν έχουμε κάποιο keyless σύστημα, όμως με μια περιστροφή στα αριστερά ανοίγει η τάπα του ρεζερβουάρ, ενώ με το πάτημα ενός κουμπιού αποκαλύπτεται ο φωτιζόμενος χώρος αποθήκευσης. Η χωρητικότητα του βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας και ο αναβάτης θα χωρέσει ένα full face κράνος ή 2 jet. Για εξτρά μικροαντικείμενα άμεσης πρόσβασης υπάρχουν δύο ντουλαπάκια στο εσωτερικό της ποδιάς, το δεξί με υποδοχή USB για φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών. Για τους πιο απαιτητικούς υπάρχουν κρυφές εγκοπές στο πίσω μέρος για τοποθέτηση top box από τα γνήσια αξεσουάρ της Sym. Μια έγχρωμη οθόνη 4,5 ιντσών με ρυθμιζόμενο dimmer φωτεινότητας προβάλλει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ διαθέτει διαφορετικούς τύπους απεικόνισης για να επιλέξει ο αναβάτης αυτόν που του ταιριάζει. Αυτό που απουσιάζει είναι η δυνατότητα συνδεσιμότητας και αλληλεπίδρασης με την οθόνη, το λεγόμενο connectivity. Μια ψηφιακή οθόνη επιμέρους ενδείξεων στα δεξιά και ένα πάνελ προειδοποιητικών  λυχνιών στα αριστερά, συμπληρώνουν τον πίνακα οργάνων. 

TL όπως λέμε Twin in Line

Η Sym αποχωρίστηκε τις μονοκύλινδρες λύσεις και στράφηκε σε πρωτόγνωρα για την ίδια μονοπάτια. Ένα δικύλινδρος, ο πρώτος στην ιστορία της Sym, 8βάλβιδος κινητήρας 465 κυβικών έχει αναλάβει να μεταφέρει ισχύ στον πίσω τροχό και σπορ αίσθηση στον αναβάτη.  Η απόδοση του φτάνει το διόλου ευκαταφρόνητο νούμερο των 41 ίππων στις 6.750 σ.α.λ.  με τη μέγιστη ροπή των 4,3 kg-m να αποδίδεται στις 6.250 σ.α.λ., κάτι που αυτόματα το καθιστά κατάλληλο και για κατόχους Α2 διπλώματος οδήγησης. Στο εσωτερικό του μοτέρ, ένα τρίτο πιστόνι που δεν παράγει έργο αλλά λειτουργεί αντισταθμιστικά εξισορροπώντας δυνάμεις, προσφέρει αντικραδασμική λειτουργία για την αποφυγή ανεπιθύμητων κραδασμών. Το φιλτροκούτι έχει τοποθετηθεί ψηλότερα με αποτέλεσμα την αποδοτικότερη ροή του αέρα έως και 7%. Το Maxsym TL πρωτοπορεί και στον τομέα της μετάδοσης εκεί όπου συναντάμε αλυσίδα, έναντι του παραδοσιακού ιμάντα. Σύμφωνα με την εταιρία, η κίνηση αυτή έγινε για μείωση του κόστους συντήρησης, ενώ ανέφεραν πως σε πολλές περιπτώσεις, Ευρωπαίοι ιδιοκτήτες scooters, αντικαθιστούσαν τους ιμάντες με αλυσίδα, με τα ανάλογα οφέλη.

Σχετικά άρθρα:

Αναζήτηση

Κορυφαίες πωλήσεις

Κατασκευαστές

Προμηθευτές

Κανένας προμηθευτής